HANTAR SMS DENGAN SEKALI KLIK.

Sesuai untuk perunding unit amanah , agent insurans ,mlm dan mereka yg ramai client.boleh digunakan untuk peringatan hari lahir dan sebagainya dengan sekali setting sahaja.

Friday 16 March 2012

Kerja part time / full time di perlukan segera


Saya sedang mencari rakan niaga dalam bidang Perunding Unit Amanah Islam sekitar Selangor.

Peluang terbuka kepada semua warganegara Malaysia.
*berumur 21 thn keatas
*lelaki dan wanita
*berkelulusan SPM pangkat 3 sahaja - wajib kredit BM / BI / Mandarin dan wajib kredit Matematik.
*bagi pemegang Diploma dan Ijazah TERAMATLAH digalakkan.
 *Setelah memenuhi syarat-syarat, calon hendaklah lulus Ujian Berkomputer Unit Amanah (CUTE) sebelum dibenarkan untuk memasarkan dan mengedarkan unit amanah. Seseorang yang tidak memenuhi syarat-syarat asas tidak akan didaftarkan untuk mengikuti CUTE.


Antara manfaat Perunding Unit Amanah Islam .



1. Anda Sebagai Pemilik Perniagaan (Business Owner)
Tiada siapa yang boleh menghalang anda membina kumpulan dan membangunkan perniagaan anda dengan strategi perniagaan anda sendiri.

2. Anda Menentukan Gaji Anda Sendiri
Anda mempunyai kebebasan untuk menentukan pendapatan anda sendiri. Dengan potensi pasaran begitu luas yang masih belum diterokai, anda mampu memperolehi pendapatan sehingga 6 angka sebulan.

3. Anda Mempunyai Waktu Kerja Yang Anjal (Flexible)
Anda tidak terikat dengan waktu kerja dari pukul 8.00 pagi – 5 petang. Anda boleh menentukan waktu perniagaan anda sendiri dan bila anda nak bercuti/rehat. Anda tidak perlu risau tentang ‘punch card’, permohonan cuti, cuti sakit dan sebagainya. Anda juga boleh memilih sama ada anda ingin menjadikan perniagaan ini separuh masa mahupun sepenuh masa.

4. Anda Boleh Mula dengan Modal Permulaan Rendah
Anda hanya perlu modal di antara RM200 – RM250 sahaja untuk menjadi konsultan unit amanah, dengan potensi pendapatan tiada had bergantung kepada usaha anda.

5. Anda Boleh Memperolehi Pendapatan Lumayan
Pendapatan lumayan termasuk pendapatan pasif & bonus tahunan, percutian keluar negara percuma dan ditanggung sepenuhnya, insentif insurans percuma, subsidi pinjaman rumah/kereta/komputer, subsidi yuran pelajaran, dsb.

Bagi yg berminat untuk menyertainya sila hubungi saya untuk proses seterusnya.
Jamian Sarif
UTC PMB
Agency Supervisor-klang branch
012-2676091

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers