HANTAR SMS DENGAN SEKALI KLIK.

Sesuai untuk perunding unit amanah , agent insurans ,mlm dan mereka yg ramai client.boleh digunakan untuk peringatan hari lahir dan sebagainya dengan sekali setting sahaja.

Saturday 15 October 2011

MINGGU BINCANG PELABURAN AMANAH SAHAM BERSAMA PAKARCOPY

Assalamualaikum  dan salam sejahtera buat semua pengunjung-pengunjung blog PAKARCOPY.

Kali ini saya nak buat satu Perbincangan dengan semua pembaca tentang PELABURAN AMANAH SAHAM/ UNIT AMANAH.saya amat berbesar hati sekiranya setiap pembaca blog PAKARCOPY mengambil bahagian dalam perbincangan ini....

Antara kandungan perbincangan yg akan saya sentuh disini adalah:-

1 - Adakah anda salah seorang pelabur unit amanah  ?( swasta /kerajaan)


2 - Adakah anda tahu apa itu pelaburan unit amanah?


3 - Apakah tujuan anda melabur?


4 - Adakah anda tahu bahawa wang kwsp anda boleh di laburkan di amanah saham?


5 - Sekiranya anda salah seorang pelabur amanah saham menggunakan skim KWSP / tunai ataupun anda hendak memulakan pelaburan  dan anda memerlukan perkhidmatan saya sila berhubung dengan saya.


di                   WWW.MONEY537.WS

UNTUK SESSI perbincangan anda boleh memilih mana- mana satu persoalan yg ada diatas dan sekiranya tiada anda boleh ajukan disini.

terima kasih atas kerjasama anda.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers